10 april 2008

Jag älskar dig min syster!


En skoldag till avklarad, oj så jag längtar till studenten, så man slipper Draggens korridorer. Tänk bara att få känna känslan av inge mer prov och inlämningar , eller varför inte intervjuer på flera år? Helt sjukt. Jag är lite små stolt över mig själv som har jobb efter studenten. och det bästa av allt är att det känns skoj att börja jobba. (Jag vet att jag är sjuk men jag tycker faktist om Willy:s) det är som en stor såpa där. svaller och skitsnack. men oh så bra folk som jobbar där! har haft mina duster med vissa, men allt lägger sig tillslut, det gäller bara att tala ut och bete sig som vanligt, eller hur? Jag fick förresten tillbaka 355 kr på skatten, (HAHA)

Det är så mycket att se fram emot
och så mycket att analysera.
 No air.


Men förstå, då jag vaknar imorgon är det den 11 april, förstå så roligt! Jag förstår knappt att det är sant. Men OOH så roligt vi ska ha! STOCKHOLM med KELLY CLARKSON och shopping! Kommer dock vara pank, pank, pank då jag kommer hem. Men jag får ändå pirr i magen.


Men vissa människor kommer man alltid gå ihop med,
vissa andra kommer man inte göra det med.
Men det är tur att de som man tycker om
så mycket alltid finns där för en.
Vad skulle man annars göra?





Snart är dom hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0