1 april 2008

OJ nu funkar blogg.se igen.

det var ett skämt att kliva upp kl 05.15 imorse, inventering, men oj så duktig jag var. kaffe och en powerking fick igång mig.. hyper linn på skolan. med en hyper frida, ingen bra kombination.

Helgens tankar,
och allt snackande har börjat lägga sig i min hjärna,
folk är väldigt knepiga,

tips: ta reda på fakta innan det börjar snackas?
Iofs blir det inte lika spännande då dock,
men stämpla folk är aldrig en bra idé..

oj så mycket tankar det nog snurrar i ditt huvud också,
men det är bara att fråga på ifall du vill veta något. Jag bits inte..
och jag tror du tror lite väl mycket,
och jag är inte kär i dig,
sluta snacka så mycket skit
tack för mig.

fikat igår med fröken sjöberg var bra, puss på dig men blä för pissvädret!

fika idag med söt mia, länge sen sist, måste bli bättre på detta!
inte bra med så mycket fika, men vem bryr sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0